Vacuum zuigen is niet het geval zelfs met mangat open zelfde probleem
nieuwe tank incl.standpijpen , nieuw magneetfilter , nieuw separ brandstoffilter ipv het oude filter , nieuwe leidingen , nieuwe brandstofopvoerpomp (deze bleek niet goed te werken), verstuivers schoon en goed sproeierbeeld , regulator brandstofpomp los gehad incl.nieuwe sliding sleeve geplaatst (dit kan voor problemen zorgen) , inmiddels nieuwe brandstofpomp ,
dit kan het euvel zijn , geen vervuiling maar slijtage de oude pomp bleek op alle drie de (cilindertjes )rondom ingeleten te zijn.
Normaal is minimale slijtage aan 1 kant ivm hogere belasting aan 1 kant ivm de krukas, abnormaal is slijtage over de volledige lengte en/of slijtage rondom binnenkant v.h. (cilindertje).
Nu is de vraag : hoe is de slijtage ontstaan . het kan een tolerantiefout zijn in de fabrikage , het kan zijn dat de vorige eigenaar ooit onder pijl heeft gevaren(oliepijl) dit kan tot gevolg hebben dat de brandstofpomp te weinig gesmeerd is geweest ( dit soort pompen zijn gesmeerd door zogenaamde spatsmering vanuit het carter.
Mogelijkheid 3 is verkeerde pakking als hier een niet originele pakking op heeft gezeten dan kan het zijn dat bepaalde (holtes )in de pomp uitgesloten zijn van smering , dit komt redelijk vaak voor , maar ik denk dat dit niet het geval is omdat er een originele pakking tussen zat.
Kortom complete motor door de mangel gehaald , mocht dit niet het geval zijn dan ga ik richting volvo nederland , ik ben niet meer te stoppen.

Remco