Author Topic: Renewal membership CYOC  (Read 1410 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Administrator

• Administrator
  • Jr. Member
  • Life is a Contest
    • Contest Yacht Owners Club
Renewal membership CYOC
« on: 19 March, 2021, 13:21:00 »
Several people are working to bring the Contest Yacht Owners Club back to life. All registered members recently received an email to renew their membership. Registration is also open for Contest-owners who did not register in the past. Please fill out the form at this page   You must be owner of a Contest to register!

Een aantal mensen is bezig om de Contest Yacht Owners Club nieuw leven in te blazen. Alle geregistreerde leden hebben hierover een mail ontvangen met het verzoek om het lidmaatschap te bevestigen. Lidmaatschap staat ook open voor eigenaars van een Contest die nog niet eerder zijn geregistreerd. Vul het formulier in op deze pagina. U moet in het bezit zijn van een Contes om lid te kunnen worden! 

Offline pieter2

• Hero Member
Re: Renewal membership CYOC
« Reply #1 on: 20 March, 2021, 16:09:10 »
Ik heb niet zo'n brief of mail ontvangen. Als ik dat formuliertje invul blijkt dat je adres, telefoon, thuishaven, etc  verplicht zijn om op te geven.
Ik vind dat niet nodig voor een goed functionerend clubje contest bezitters. Email adres is nog wel logisch i.v.m. mogelijke communicatie, maar de rest is onzin. Ik ga daar dus niet aan mee doen. Veel te veel risico op verlies van privacy gevoelige informatie.
Jammer!
Contest 29