De domeinregistratie wordt aan gewerkt, is in behandeling bij de proivider en wordt idd
www.cyoc.nl. Verder heb ik inmiddels een Nederlands en een Engels aanmeldformulier voor leden gemaakt. Als ik het door jou ingevulde formulier heb ontvangen dan ga ik naar de KvK en stuur ik je de aanmeldformulieren in PDF formaat toe. Als jij ze vervolgens doormailt naar de mensen die aangegeven hebben om lid te willen worden dan kunnen zij ze invullen en naar mij sturen.
Ik heb verder van niemand een ingevuld formulier ontvangen maar wellicht komt dat nog. Anders vraag ik wel een kennis om tijdelijk bestuurslid te worden tot aan de Algemene Vergadering.
Verder ben ik bezig met een template voor een jaarverslag maar daar zullen we dit jaar niet echt veel mee hoeven doen denk ik zo. Ook ben ik een geautomatiseerde ledenadministratie aan het opzetten, compleet met een 'eigen' CYOC-pc. Die kan t.z.t. op het secretariaat worden geplaatst....
Nog nodig: mensen (desnoods tijdelijk) voor het bestuur, mensen die begunstigers/sponsors gaan benaderen en naamsbekendheid voor de vereniging. Wellicht kunnen we mee in de volgende editie van 'Context', daar hebben we dan ook weer een beetje bereik mee en in juni de Contest Cup.
We komen er wel....