Algemeen - General > Agenda - Events

Contest Cup 2012

(1/5) > >>

BJ:
De 9e Contest Cup wordt dit jaar gehouden van 1 - 3 juni in Medemblik. Bijzonder detail: op vrijdagmiddag is het mogelijk om de werf te bezoeken en de twee nieuwste modellen in aanbouw te zien: de Contest 72CS en de Contest 52MC.  Indien u vragen heeft over het programma of prijs stelt op meer informatie kunt u contact met Contes opnemen via telefoon (+31 (0)227 543 644) of email (info@contestyachts.com). U kunt ook onze website www.contestyachts.com bezoeken, waar u zich digitaal kunt inschrijven.

Wie gaan er dit jaar naartoe? Als de boot in orde is en als ik een geschikte bemanning heb dan ben ik er zeker weer bij!!

sjoerd:
Beste allen,

Camelot is dit jaar van de partij. Na een bijzonder leuk en gezellig weekend vorig jaar wil de gehele bemanning dit jaar weer gaan!

Sjoerd

Valentine:
Valentine doet dit ivm met een Oostzeerondje in die tijd even niet mee. Volgend jaar, ik begrijp dat is de 10. editie, ben ik er weer.

Have Fun!

Groetjes
Alex

sjoerd:
Zojuist hebben we ons ingeschreven voor de COntest Cup 2012 te Medemblik.

In tegenstelling tot vorig jaar hebben we ons ingeschreven voor de klasse tot 39 voet. Ik heb begrepen dat er nog minimaal één andere 35/36S van de partij is!!

Wij zullen zonder spi of cruising chute varen. Inmiddels is de boot volledig ingericht EN we zijn er niet uitgeweest dit jaar voor een "knippen en scheren" beurt, dus ik verwacht geen spetterende resultaten.

Wij proberen vrijdag op tijd te zijn voor de rondleiding als het werk het toelaat!

Sjoerd

paperino:
Sjoerd,

ook wij komen, maar NIET voor de wedstrijd maar de "recreatieve tocht".

Gr.

Eric

C35/37 "Paperino"

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version