Author Topic: Mooiste aanlegplaatsen (havens, locaties)  (Read 2198 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roy

• Guest
Mooiste aanlegplaatsen (havens, locaties)
« on: 21 June, 2007, 13:50:04 »
Waar bent u geweest, welke plaats of locatie heeft het meeste indruk geweest, welke gezellige haven raad u aan voor een bezoek of misschien wel welke ankerplaats aan de middellandsezee heeft u gezien op vakantie. De meeste van ons varen in en rond Nederland maar komen op vakantie vele mooie havens en aanlegplaatsen tegen. Post hier wat u tegen bent gekomen het liefst met een foto er bij van de mooiste plekjes aan het water in Nederland of het buitenland.

Om zelf maar eens te beginnen, in nederland zijn zeer mooie havens te vinden. Natuurlijk is mijn nummer 1 haven in Nederland Marina Port Zelande door de echte vakantie stemming op de haven, de huisjes en het mooie grevelingenmeer is dit voor mij de iedeale thuishaven.

Mijn droom is toch wel varen op de Middellandsezee, lekker weer, azuur blauw water en mooi zonnig en warm weer lijkt dit mij geweldig. Graag zou ik lekker willen varen tussen de eilandjes van Griekenland, en zeker het eiland Zakynthos in de Ionischezee aandoen. Een aantal jaren geleden ben ik hier geweest en zag daar de jachten in de baaien rond het eiland voor anker liggen, wat zou dat mooi zijn als er een mooie Contest tussen ligt.

[verwijderd door de beheerder]