Author Topic: Contest 28 te Koop, Ligplaatst Naarden  (Read 35 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Jack koot

• Newbie
  • *
Contest 28 te Koop, Ligplaatst Naarden
« on: 05 March, 2019, 11:29:03 »
Contest 28 , 13PK Volvo

Na vijf jaar te hebben genoten van onze Contest 28, is het tijd voor een groter schip.
Wij hebben in die 5 jaar veel verbeteringen en onderhoud gepleegd. Het eerste jaar hebben we de motor laten richten en de betreffende rubbers zijn vervangen. Ieder jaar wordt er onderhoud gepleegd aan de motor en om het jaar wordt de impeller vervangen.  De sprayhood, rolfok met hoes en windschermen zijn vervangen is er een reef systeem voor het grootzeil aangebracht.   Het drinkwater systeem compleet met kranen en watertank is vervangen. We hebben een kaartplotter en marifoon aangebracht. Tevens zijn wat 12v stopcontacten aangebracht. Het schip is voorzien van 1 koelbox en 1 koelkast. De boot heeft een automatische bilge pomp. Het laatste groot onderhoud is gepleegd in 2018 en behalve onderhoud aan de motor zijn allen kranen/doorvoeren vervangen compleet met slangen.
Uiteraard heeft het schip wal aansluiting met een lader.
De bekleding en interieur zijn prachtig en goed onderhouden.
Wanneer je geïnteresseerd bent kan ik je foto's zenden een de lijst met verbeteringen en onderhoud.
De prijs die wij vragen is €8.500,=
Ik ben bereikbaar op 0620 703304

Uiteraard heb ik plaatjes van het totale schip maar deze stuur ik graag na aangezien ik ze er niet op krijg

BJSoft